Kako brendirati konferenciju – jednostavnim koracima da uspešnog događaja

Kada planirate konferenciju, brendiranje događaja je podjednako važno kao i pronalaženje sponzora i privlačenje potencijalnih učesnika. Da biste osigurali uspeh konferencije važno je da posvetite vreme za realizaciju jedinstvenih brending strategija.

Dosledno isticanje i promocija brenda pre, tokom i nakon događaja mogu delovati previše zahtevno početnicima i firmama koje po prvi put organizuju konferenciju. Međutim, uz malo truda i angažovanja, sa lakoćom možete isplanirati i održati važan događaj i stvoriti priliku za njegovo ponavljanje naredne godine. 

Postoji nekoliko metoda koje mogu delovati podsticajno i privlačno ljudima, tako da dođu na vaš događaj i požele da to iskustvo ponove. Pročitajte.

Web sajt – atraktivna internet prezentacija i najava događaja

Web lokacija je središte događaja, tako da treba da postavi pozornicu za brend. To je mesto za deljenje informacija o svrsi konferencije, datumima, registraciji, govornicima, sponzorima, proizvodima firme, kao i mesto koje nudi odgovore na česta pitanja.

Veoma je važno da sajt bude brz i lak za navigaciju, tako da posetiocima omogućava jednostavan postupak prijave. Dakle, potrebna vam je atraktivna internet prezentacija i najava događaja, odnosno efikasno i inovativno rešenje za web stranicu.

Kada kreirate dizajn sajta, imajte na umu boje, fontove, logotip i temu, jer svaki od ovih elemenata mora da bude u skladu sa brendom. Kako je web stranica konferencije koju organizujete prva dodirna tačka koju potencijalni učesnik ima sa vama, postarajte se da bude nezaboravna. 

Ciljajte na jednostavnost i minimalizam u dizajnu, istaknite glavne poruke u prvi plan i trudite se da budete što jasniji. Imajte na umu i sledeće, pisani sadržaj je jako važan, pa se pored dizajna treba posebno posvetiti kreiranju kvalitetnih i relevantnih tekstova. Predstavite svoju kompaniju, događaj i proizvode na adekvatan način i tako privucite što više posetilaca – na sajt, ali i na konferenciju koju organizujete. 

Unsplash.com

Marketing sadržajem obuhvata tekstove, fotografije i video zapise. Video snimci mogu da dodaju dinamiku i nagoveste atmosferu događaja, a ukoliko postavite odbrojavanje – možete povećati iščekivanje kod publike. Identitet brenda konferencije izgradite uz pomoć video sadržaja – plasirajte poruke glavnih govornika, delegata ili pak članova menadžerskog i konferencijskog tima. Nema sumnje da će ove objave uticati na potencijalne učesnike konferencije i podstaći ih da se prijave.

Uložite svoju energiju u pravljenje video zapisa, ilustracija, animacija, umetničkih dela. Pisani sadržaj i video marketing prilagodite i za platforme društvenih mreža, pa osim na sajtu podelite i na Fejsbuku, Instagramu itd. Na ovaj način možete dopreti do šire publike i povećati broj posetilaca događaja. 

Ukoliko nemate marketinški tim u firmi, obratite se za savet brend strategu, koji će vešto i efikasno promovisati vaš događaj i pomoći vam da promovišete svoje proizvode i usluge.

Važno je napomenuti da sajt mora biti indeksiran na Guglu i da rangira za brend konferencije. SEO sam po sebi neće prodati nijednu kartu. Međutim, SEO će biti neprikosnoven u zatvaranju prodaja. Događaje najbolje prodaje displej remarketing, odnosno plaćeno oglašavanje na Fejsbuku, Instagramu ili Jutjubu. Treba imati na umu da nekada reklama treba da “juri” surfere više puta, nekad i preko 10 puta, dok se ne desi konverzija.

Pripremite personalizovane poklone za učesnike konferencije

Možete brendirati svoju konferenciju tako što ćete dizajnirati i personalizovati različite proizvode i pripremiti poklone za učesnike događaja. Na osnovu teme konferencije i logotipa firme moguće je kreirati različite dizajne i napraviti poklon-komplete. Uvek su prigodni privesci za ključeve, keramičke šolje, reklamne torbe, promo polo majice. Ako na bilo koji predmet odštampate naziv i logo firme ili možda naziv konferencije sa datumom ili sloganom, on može poslužiti kao marketinški proizvod.

Prema tome, stvarate šansu za angažovanje učesnika i podižete svest o brendu kod potencijalih klijenata i publike. Ne treba zaboraviti da ljudi vole poklone i da je veća verovatnoća da će prisustvovati konferenciji kada znaju da će dobiti nešto besplatno.

Unsplash.com

Ako je ton vašeg događaja formalan, možda možete obezbediti personalizovane rokovnike i olovke za (buduće) poslovne partnere. Izaberite klasičan Business, Lugano ili moderan Ontario model notesa u raznim nijansama i dopunite kvalitetnom i elegantnom olovkom kao što je Armada Gold ili Ingrid. Odličan način da vas zapamte jeste da nasnimite glavne materijale ili video sadržaj sa konferencije na usb memoriji i spakujete je u plastičnu poklon-kutiju kao što je Space, Space 23 ili Space 9

Promo pokloni ne zahtevaju veliki budžet, a mogu mnogo doprineti uspehu konferencije koju organizujete i promociji vašeg brenda. Ne zaboravite da ih lepo spakujete u personalizovanu kesu (Dina, Dina Ho, Lara i sl.).

Uključite influensere iz relevantne oblasti

Ako želite da podignete brendiranje konferencije na viši nivo, jedan od ključnih koraka treba da bude uključivanje vrhunskih influensera u vašoj oblasti. Istražite ko su najuticajniji ljudi u industriji i stupite u kontakt sa njima. Pošaljite im pozivnicu sa promo poklonima i konferencijskim materijalom. Primera radi, možete izdvojiti setove koje planirate da poklonite učesnicima i da dopunite brošurama.

Unsplash.com

Pošaljite im pozivnicu sa konferencijskom robom i materijalom za brendiranje kako biste plasirali svoj događaj. Na ovaj način možete doći do njihovih pratilaca i zajednice i imati šansu da širite informacije i veće učešće potencijalne publike.

Obezbedite uniforme za volontere i zaposlene 

Brendirane majice su odličan način da identifikujete osoblje događaja i brendirate konferenciju. “Uniformišite” zaposlene i volontere tako što ćete obezbediti majice sa štampom – unisex ili ženske modele. Ukoliko vam budžet to dopušta, možete uložiti u personalizovanu poslovnu opremu kao što je košulja Business SSL MEN u crnoj, beloj ili svetlo plavoj boji ili istoimeni model za žene.

U slučaju da prilagođene majice i košulje prevazilaze vaše finansijske mogućnosti, možete zamoliti osoblje da nosi klasičnu crnu poslovnu odeću u kombinaciji sa belim košuljama i obezbediti im kravate i marame u boji brenda. Na ovaj način stvorićete uniforman izgled tima bez kršenja budžeta. Cenovno pristupačni bedževi sa logom i nazivom firme ili osnovnim informacijama o događaju takođe su dobra ideja.

Ne zaboravite na štampani promo materijal

Da biste kao kompanija ostavili profesionalan utisak osigurajte za konferencijski događaj dovoljno brošura, fascikli i vizit karti. Pripremite relevantan sadržaj za promociju svog poslovanja i uradite brošure na kvalitetnom papiru, najmodernijim tehnikama štampe. Brošure mogu da sadrže glavne podatke o misiji i viziji kompanije, ali i da budu usko fokusirane na samu konferenciju, njenu svrhu i govornike. Možete ih deliti učesnicima na samom ulazu, kao “vodič” uz kontrolne narukvice ili ulaznice od vinila i plastike. Inače, narukvice se mogu izraditi u boji brenda, sa odštampanim datumom događaja ili čak nekom inspirativnom porukom – po želji organizatora.

Fascikle i personalizovane sveske sa spiralom takođe mogu poslužiti ne samo kao marketinški proizvodi već i radni materijal tokom konferencije. Na kraju, obavezno odštampajte plastificirane vizit karte i impresionirajte potencijalne klijente i saradnike koji prisustvuju događaju.

Pročitajte još i: Promotivni štampani materijali u službi uspešnog marketinga

Dok planirate konferenciju, imajte na umu da je brendiranje događaja mnogo više od logotipa i boja kompanije. Promišljeno dizajniranje brenda konferencije i rad na promociji događaja može se pozitivno odraziti vaše poslovanje. Ne samo da ćete olakšati klijentima/kupcima/publici angažovanje, već i osigurati svima vredne informacije. Sasvim je izvesno da će nezaboravno i prijatno iskustvo poslužiti kao najbolji mogući podsticaj ljudima da sarađuju sa vašom firmom i ponovo se odazovu na poziv za događaje koje organizujete.

Pošaljite nam upit

Ili direktno pozovite našeg specijalistu:
069 55 66 351 069 55 33 351 069 55 44 351

    [sibwp_form id=1]

    KORISNIČKI SERVIS

    POZOVI