Kako unaprediti poslovanje turističke agencije uz pomoć štampanog materijala

Marketing i promocija poslovanja je važan deo posla svakog turističkog agenta. Ako vodite turističku agenciju, sasvim je izvesno da znate koliko mnogo vremena i truda zahteva praćenje novih i aktuelnih ponuda za putovanja i rezervisanje klijenata.

Kada se tome doda vođenje svih naloga na društvenim mrežama, uređenje sajta, upravljanje mejlovima i pisanje bloga i više je nego jasno da je dobrodošao svaki marketinški “trik” pride. Da bi svi vaši napori doneli rezultate kojima se nadate, razmislite o uključivanju štampanog materijala u svoju strategiju oglašavanja. 

Poslovanje turističke agencije se može u velikoj meri unaprediti ako se oslonite na neku od metoda tradicionalnog marketinga. Kvalitetni i sadržajni katalozi, brošure i flajeri, ali i investiranje u gift i loyalty program su samo neke od ideja koje možete implementirati u svoj marketing plan za godinu koja sledi.

Uložite u izradu kvalitetnih kataloga i brošura za putovanja

Želite da vas prepoznaju kao pouzdanu agenciju koja nudi vrhunski doživljaj odmora i putovanja? Počnite od osnova – predstavite sve svoje aranžmane na najkvalitetniji mogući način. Pripremite bogat sadržaj, detaljan opis destinacija i plana putovanja i profesionalne fotografije, a potom uložite u štampu kataloga i promo brošura. Istaknite na vidljivom mestu u agenciji sve raspoložive materijale, tako da vaši klijenti mogu u svakom trenutku da razgledaju, čitaju i naravno – rezervišu putovanje.

Canva.com

Možete osmisliti i magazin sa reportažama i putopisima, gde ćete uključiti i utiske vaših putnika, te se na ovaj način “preporučiti” zainteresovanim klijentima.

Postavite štand na lokalnom sajmu turzima

Predstavljanje turističke agencije potencijalnim klijentima je verovatno najbolji način da proširite svoju listu putnika. Istražite godišnji kalendar sajmova turizma i zakažite svoje mesto. Pored sajmova turizma možete uzeti učešće i na drugim bazarima, naročito na većim preduzetničkim događajima gde se možete predstaviti lokalnoj zajednici. Naravno, uvek postoji opcija da pozovete najbliži tržni centar i tamo postavite promo pult ili štand u određeno vreme kako biste promovisali svoju turističku ponudu. 

izložbeni-prostor
Pexels.com

Promo pult Advert, Counter ili Brand su odlični modeli za promociju na sajmovima, jer su lako prenosivi i poseduju veliko polje za štampu, tako da možete postaviti reklamu sa nazivom, logom, pa čak i parolom vaše turističke agencije. Na većim događajima svakako možete dodatno privući pažnju posetilaca postavljanjem A reklamne table različitih formata ili reklamnog rama na postolju (Info meny board A3). Aluminijumski panoi sa mehanizmom za samouvlačenje poput Roll up 100 ili Roll up 120 praktični su za dekor svakog štanda, takođe.

Pročitajte: Kako brendirati štand na sajmu.

Pripremite poklone za klijente i zaposlene

Personalizovani i promo predmeti kao poklon pravi su potez kada želite da povećate izloženost vašeg brenda publici. Pripremanje poklona za klijente sa odštampanim nazivom vaše turističke agencije i kontakt podacima ne zahteva uvek veliki budžet, a može vam doneti brojne benefite, među kojima i veći broj putnika i profit.

U kojim bi to predmetima vaši klijenti naročito uživali i šta bi mogli koristiti i tokom putovanja? Promo privesci, upaljači ili možda USB memorija na kojoj će sačuvati fotografije sa letovanja? Reklamni predmeti ne moraju biti skupi da bi bili dragoceni. Možete pokloniti stalnim putnicima, primera radi, notes sa logom vaše turističke agencije i olovku i preporučiti im da vode putnički dnevnik. Na kraju krajeva, u koje god svrhe da koriste, svuda gde se pojave biće vaši “ambasadori” i besplatni promoteri.

Canva.com

Osmislite raznolik gift program i periodično ukažite svojim klijentima ovaj mali, ali ne i zanemarljiv znak pažnje. Neke od ideja za poklone mogu biti i reklamni kišobrani, razni gedžeti, a u vreme novogodišnjih praznika i kalendari.

Kada su pokloni u pitanju, imajte na umu da oni nisu rezervisani samo za ljude koji putuju preko vaše agencije, već i za one koji u njoj rade. Obradujte, na primer, svoje radnike kvalitetnim poklonima kao što su torbe ili poslovni rančevi.

Pročitajte: Zaposleni i brendiranje – Reklamni materijal kao ogledalo firme.

Napravite program lojalnosti

Pored gift programa pametno bi bilo da kreirate i loyality program za verne saradnike i klijente i tako im omogućiti pristup specijalnim kuponima, aranžmanima ili pak gratis izletima i putovanjima. 

Pozovite klijente da se registruju u vašoj agenciji, dodelite im člansku kartu i zamolite da je prilože svaki put kada koriste vaše usluge. Sve informacije koje dobijete o njima na ovaj način mogu da vam pomognu da razumete kakvi su im afiniteti i šta treba da im ponudite da bi se ponovo vratili i putovali posredstvom vaše turističke agencije.

Za članove loyality kluba možete pripremiti i posebne kataloge ili itinerere puta odštampane na kvalitetnom papiru. Ne zaboravite da sve brošure spakujete u posebne fascikle sa logotipom i nazivom agencije i, naravno, kontakt podacima.

Pošaljite direktnu poštu svojim klijentima

Svakog dana vaši klijenti zatiču u svom poštanskom sandučetu račune, novine i flajere i kataloge lokalnih prodavnica. Zašto ne biste dodali malo raznolikosti i učinili komunikaciju malo ličnijom i živopisnijom tako što ćete im poslati direktno pismo?

Kese sa poklon paketima

Za posebne prilike kao što su rođendani, praznici, godišnjice, razmislite o tome da rukom napišete čestitku ili pismo. Ne zaboravite da u svojoj poruci podsetite na značaj koji putovanja imaju u našim životima. Primera radi, u rođendanskoj čestitki pored lepih želja dopišite: “Rođendani su odlična prilika da slavimo život i počastimo sebe pustolovinom i uzbudljivim putovanjem. Naša agencija može isplanirati savršeno vreme za vas na destinaciji o kojoj ste oduvek maštali. Slobodno nas kontaktirajte da isplaniramo vaš odmor iz snova.”

Ako još tome dodate i vaučer ili kupon sa popustom za naredno putovanje – ulepšaćete im dan i verovatno dobiti još jednog putnika zainteresovanog za avanturu.

Opremite svoje agente i vodiče

Na kraju, podignite nivo profesionalnosti ulaganjem u radne uniforme turističkih agenata i vodiča koji su zaposleni u vašoj agenciji. Ništa ne ostavlja utisak na potencijalne klijente kao radnici koji deluju pouzdano, iskusno i uigrano. Ukoliko držite do poslovnog izgleda, možete obezbediti za svoje zaposlene pantalone i košulje sa odštampanim/izvezenim logotipom i nazivom agencije. U okviru raznovrsne ponude štampanog tekstila na našem sajtu pronađite modele koji vam se najviše dopadaju. Dostupna je poslovna oprema izvrsnog kvaliteta: Business LSL Men, Business LSL Women, Club LSL Men samo su neke od košulja koje možete izabrati.

Za ležerniji izgled osoblja ili pak za lakšu odeću turističkih vodiča tokom dugih putovanja pripremite kvalitetne promo majice u bojama vašeg brenda. Neka pored svih potrebnih digitalnih alata vašim zaposlenima uvek pri ruci bude personalizovana poslovna agenda ili višestruko koristan portfolio poput Alcantara modela.   

Održavajte profesionalan imidž, plasirajte svoje turističke ponude na kvalitetan i zanimljiv način i posmatrajte kako vam sve više turista poklanja poverenje. Imajte na umu da su promotivni štampani materijali uvek u službi uspešnog marketinga.

Pozovi
0695566351