Šta treba preduzetniku za osnovno brendiranje?

Otvaranje firme i pokretanje biznisa veliki je životni i poslovni potez. Preduzetništvo je izazovno i zahtevno u kojoj god branši da pokušavate da se istaknete. Pored brige o kvalitetu proizvoda i usluga koje plasirate na tržište veoma je bitno da poradite i na brendiranju i marketingu.

Upravo je izgradnja brenda od krucijalnog značaja za uspešnost poslovanja. No, kako da kao preduzetnik početnik znate šta je to što brend čini zaista efikasnim? Eksperti imaju mnoštvo saveta i ideja, a u prvom redu najviše se govori o kreiranju poslovnog plana, dizajnu logotipa, kombinaciji boja i, naravno, pametno osmišljenom sloganu. Jednom kada odredite svoju ciljnu publiku, odredite koja je misija i vizija vaše kompanije, možete se detaljno posvetiti marketingu i promociji brenda.

U ovom vodiču predstavljamo koji reklamni rekviziti su potrebni za osnovno brendiranje i predstavljanje vašeg poslovanja u najboljem svetlu.

Brendiranje kancelarije – poslovni prostor u znaku brenda

Bilo da otvarate teretanu, vodite turističku agenciju ili pokrećete neki treći biznis, veoma je važno na koji način ćete urediti svoj poslovni prostor. Želite da ostavite utisak na klijente i pre nego što kroče u vašu kancelariju ili firmu. Stoga je bitno da posvetite pažnju dizajnu kako enterijera, tako i eksterijera svoje kompanije.

Okrečite zidove u bojama brenda ili ako ste radije minimalistički nastrojeni – u beloj boji, sa mogućnošću da plasirate logotip i naziv firme u vidu postera ili nalepnice. U zavisnosti od vrste poslovanja postavite radni sto/recepciju/reklamni pult u prvom prijemnom delu firme. Jedan od načina da brendirate kancelariju i napravite upečatljiv poslovni prostor jeste korišćenje kancelarijskog pribora sa nazivom firme. 

Zahvaljujući inovatnim tehnologijama, danas se štampanje naziva i logotipa firme može uraditi na bilo kom predmetu i materijalu. Dakle, zidni satovi, kalendari, ali i detalji poput olovaka, šoljica za kafu ili pepeljara (preporučujemo odličan, jednostavan model Cinderella) mogu pomoći da svoj brend istaknete u prvi plan. Izdvojite poseban sto ili pult za brošure i kataloge proizvoda. Svakom klijentu, poslovnom partneru ili potencijalnom saradniku biće jasno čim kroče u vašu kancelariju da imaju posla sa ozbiljnim profesionalcima.

Ukoliko ima prostora za postavljanje reklamnih panoa i tabli ispred firme, možete se poslužiti aluminijumskim reklamnim ramom kao što su modeli A-Board A1 ili A-Board B1 ili pak panoi Roll up 100, Roll up 120 i Roll up 85.

Pročitajte i: Brendiranje privatne klinike – kako da steknete poverenje pacijenata

Predstavite se klijentima na pravi način

Fokusirajte se na klijente i njihove potrebe i želje, tako što ćete promovisati brend i izvan granica svog radnog prostora. Brendiranje kancelarije je važno, ali je još bitniji utisak koji ostavite u poslovnoj komunikaciji. Jedan od načina da to bude pozitivan (ili čak izvanredan!) utisak jeste kroz promovisanje brenda uz pomoć reklamnog materijala. Na koje marketinške trikove i rekvizite treba uvek da se oslonite? 

Vizit karte 

Osnova marketinga i brendiranja je svakako u predstavljanju i ostavljanju tog prvog utiska. Želite da vas primete i zapamte kao kompaniju sa kredibilitetom i integritetom? Uložite u vizit karte. Bitno je da uradite dizajn i štampu na papiru vrhunskog kvaliteta, izaberite mat ili sjajnu plastifikaciju i ostavite sjajan utisak na svoje kupce i saradnike. Nije uvek lako impresionirati potencijalne klijente i učiniti ih stalnim i lojalnih kupcima. Međutim, ako postoji način da se ovom cilju približite, jedan od vodećih koraka je upravo izrada kvalitetnih vizit kartica. 

Kada razmišljate o vizitkama, možete ići i stepenicu više i naručiti i brendiranje vizitara. Praktične kutijice za čuvanje vizit kartica mogu biti odličan poklon za saradnike, a ujedno će vas izdvojiti u odnosu na druge firme iz vaše branše.

Olovke, notesi i kancelarijski materijal

Jedan od najjednostavnijih i najefektivnijih promotivnih materijala koje možete iskoristiti u brendiranju su svakako olovke i kancelarijski materijal. Pre svega, govorimo o pristupačnim predmetima koje svi koriste i koje u svakom trenutku možete plasirati klijentima i saradnicima. Notesi i planeri su naročito praktični u poslovnom svetu. Uvek ih možete ponuditi kao poklon, a pružaju dovoljno prostora za štampanje logoa i naziva vaše firme.

Preporučujemo modele Tokyo (dostupan u crnoj, sivoj, plavoj i crvenoj boji), Alicante, 5th Avenue i Alamo. Uparite ih sa kvalitetnim metalnim olovkama i tako će vaši potencijalni kupci dok rade u svojoj kancelariji stalno biti u kontaktu sa vašim brendom.

Za lojalne klijente i saradnike sa kojima već imate utvrđene poslovne dogovore možete pripremiti i skuplje i luksuznije poklone i tako pokazati još jednom kvalitet svog brenda i profesionalnost. 

Majice, kačketi i drugi reklamni tekstil

Pokažite svoju autentičnost koristeći širok spektar brendiranih proizvoda. Nemojte se zaustaviti na kancelarijskom materijalu i predmetima koji se svakako koriste u poslu. Umesto toga ponudite svojim kupcima zanimljive, jednako praktične, ali opet drugačije poklone – promo majice, kačkete, kape i šalove (u zimskoj sezoni), kao i drugi reklamni tekstil

Personalizovane torbe su takođe idealan izbor za brendiranje i promociju firme. Možete za početak obezbediti tašne ili rančeve sa štampanim otiskom za svoje zaposlene, a kasnije i uključiti u poklon program za svoje klijente. Od modela izdvajamo poslovne rančeve Arnold, Baron i Bizz, kao i konferencijske torbe Congress Plus i Documento.

Pročitajte i: Zaposleni i brendiranje – reklamni materijal kao ogledalo firme.

Na kraju, iako možda ne ulazi u „osnovni paket za brendiranje“, može biti korisna strategija da se u odnosu na konkurenciju izdvojite tako što ćete pripremiti i dodatne reklamne proizvode. Privesci za ključeve, upaljači, USB memorije ne koštaju mnogo, a zaista mogu napraviti drastičnu razliku kada je u pitanju promocija brenda.

Kreativnost u marketingu ima veliku moć. Nije potrebno veliko ulaganje da dokažete svojoj ciljnoj publici da treba baš vašoj firmi da pokloni poverenje. Stoga u svoj poslovni plan obavezno razmotrite sve potrebne resurse za brendiranje i zaboravite na ograničenja. Napravite basic korake tako što ćete investirati u pouzdan i upečatljiv dizajn poslovnog prostora, pripremite poklone za saradnike i uključite ceo kolektiv u marketing kampanju. Pametnim koracima postepeno ali sigurno ćete se pozicionirati na tržištu kao firma sa kojom vredi sarađivati.

Pozovi
0695566351