Zaposleni i brendiranje: Reklamni materijal kao ogledalo firme

Ako pravite marketinšku strategiju za svoju firmu i vredno radite na izgradnji brenda, onda vam je poznato da je podrška zaposlenih siguran put do uspeha. Kada se ceo tim okupi sa ciljem promocije kompanije, a zaposleni postanu efikasni ambasadori brenda, povećavaju se i vaši poslovni izgledi. 

Reputacija brenda značajno se podiže uz sprovođenje adekvatnih taktika digitalnog i tradicionalnog marketinga. Ukoliko se osećaju cenjeno, zadovoljno i poštovano na radnom mestu, vaši radnici će dobrovoljno dati doprinos i učestvovati u kreiranju pozitivne slike o brendu.

Postoji mnogo zanimljivih i kreativnih načina na koje možete angažovati svoje zaposlene da promovišu poslovanje i firmu. Jedan od njih podrazumeva pametno i strateško korišćenje reklamnog materijala.

Pročitajte kako štampani promo materijali u rukama zaposlenih postaju odlično sredstvo za promociju i brendiranje poslovanja.

Poslovna oprema i uniforma – za veću prepoznatljivost brenda

Korišćenje reklamnog tekstila je uvek pametan potez kada želite da istaknete svoju firmu u prvi plan. Unikatno predstavljanje brenda možete započeti uniformisanjem svojih zaposlenih. Pantalone, majice ili pak reklamne košulje su jedan od najboljih vidova promocije i pomažu da brend postane prepoznatljiv.

Reklamna poslovna oprema koju nose vaši zaposleni učiniće da svaki radnik predstavlja besplatnu pokretnu reklamu. Ostvarite odličan vizuelni efekat tako što ćete obezbediti uniforme koje će zaposleni nositi ne samo na radnom mestu, već i na sajmovima, prezentacijama novih proizvoda i drugim kompanijskim dešavanjima.

Deo velike Grom Trade ponude čine brojni modeli košulja i pantalona za žene i muškarce od raznih vrsta kvalitetnih materijala. Od ženskih košulja izdvajamo model Business SSL Women, koja ima kratke rukave, blago strukiran klasičan kroj i džep sa leve strane grudi. Dugmad je u boji košulje, a na raspolaganju su crna, bela i svetlo plava. Lako se pegla i održava, a logo i naziv firme može se odštampati sito štampom, sublimacijom ili preslikačem. Košulju je moguće brendirati i reklamnim vezom. 

Kompletirajte žensku unformu pantalonama elegantnog dizajna kao što su Chino lady. Ovaj model dostupan je u crnoj i plavoj boji, od S do XXL veličine.

Pored ženskih modela nudimo veliki izbor pantalona i košulja za muškarce, kako sa kratkim tako i sa dugim rukavima. Veoma brzo i ekonomično možete uniformisati svoje zaposlene koristeći otmene ešarpe za žene, kravate za muškarce, ali brendirane odevne komade za hladnije dane – pulovere, džempere, prsluke i radne jakne.

U skladu sa tim kako želite da predstavite svoju firmu, možete umesto ozbiljnih košulja koristiti reklamne majice kao uniforme. Kao što je to slučaj i sa drugim odevnim predmetima iz naše ponude, i ovde je moguće izabrati modele različitog kroja, boje i dužine rukava. Napravljene od kvalitetnih materijala, brendirane najsavremenijim metodama štampe, majice sa logotipom biće sjajan saveznik u brendiranju vašeg poslovanja.

Rokovnici i planeri za bolju organizaciju

Zaposleni koji su produktivni i efikasni u poslu su uglavnom oni koji dobro upravljaju vremenom i imaju odličnu organizaciju. Ukoliko im osigurate sve potrebne alate kojim će optimizovati svoj radni učinak – rokovnike, planere, agende – i pritom ih brendirate, vi zapravo ulažete u uspešnu budućnost svog poslovanja.

S obzirom na to da se koriste svakodnevno, agende i rokovnici sa štampanom reklamom predstavljaju odličan reklamni materijal. Vaši radnici će ih upotrebljavati za organizaciju i planiranje radnih obaveza i sastanaka. Biće uz njih na važnim seminarima, konferencijama i poslovnim susretima. Ne samo da notes sa logotipom firme pomaže da se svi zadaci obave na vreme, a rokovi ispoštuju, već i da vaš brend bude vidljiviji.

Iz širokog asortimana različitih rokovnika, te velikog izbora formata, dezena i boja izaberite onaj planer ili notes koji najviše odgovara prirodi vašeg poslovanja. Praktičan i koristan je rokovnik B5 formata Ontario, koji ima džep na spoljašnjoj strani prednje korice. Dostupan je u crnoj, plavoj, crvenoj, svetlo braon i tamno braon boji. Personalizujte rokovnik digitalnom, laser i sito štampom ili se pak opredelite za brendiranje suvim žigom. Koju god opciju da izaberete, krajnji rezultat će biti planer koji ostavlja sjajan utisak na sve klijente i saradnike.

Ukoliko želite da personalizovani rokovnik ili notes poklonite zaposlenima u nekoj specijalnoj prilici, primera radi, za rođendan ili novogodišnje praznike, u te svrhe vam mogu poslužiti pakovanja za rokovnike. Elegantna i sofisticirana poklon kutija je sasvim izvesno dobar način da se istaknete u poslovnom svetu kao firma kojoj je stalo da njeni zaposleni budu zadovoljni.

Dopunite ovaj poklon i kvalitetnom olovkom ili pak pripremite komplet olovaka sa štampom, koje će vaši zaposleni moći da koriste ili poklone.

Kancelarijski pribor u službi brendiranja

Pored toga što je kancelarijski pribor neophodan za rad, upotrebljen u marketinške svrhe može i te kako doprineti razvoju brenda. Iskoristite promotivne kancelarijske predmete da opremite radno okruženje. Uređenje poslovnog prostora je još jedan od dobrih načina da predstavite svoju firmu, ali i učinite da vaši zaposleni budu produktivniji i efikasniji u poslu.

Brendiranje kancelarije započnite opremanjem radnog stola. Obezbedite stone kalendare sa logom i natpisom firme, držače za kartice i olovke, razne setove poput biorazgradive rasklopive kocke, koja sadrži obeleživače, papir za beleške i ima držač za olovku. Ova praktična kutija ne zauzima puno mesta na radnom stolu (izrađuje se u dimenzijama 9.5 x 9.5 x 9.5 cm). Preporučena dimenzija štampe je 5 x 5 cm, što je sasvim dovoljno da logotip bude upečatljiv svakome ko uđe u kancelariju.

Premda ne spadaju u kancelarijski pribor, zidni kalendari su svakako dobro i korisno sredstvo kada želite da promovišete svoju firmu. Postavite ih u svim kancelarijima i upotrebite kao idealan novogodišnji poklon svojim zaposlenima. Vaš zaštitni znak, naziv firme, pa čak i kontakt podaci mogu da se odštampaju na kalendaru i tako cele godine budu izloženi pogledima saradnika i klijenata. Dobar marketinški potez biće ako radnicima podelite kalendar više, tako da ga oni mogu proslediti dalje i pokloniti prijateljima ili rođacima.

Torbe i rančevi kao vredan poklon za zaposlene

Iskažite svoje zadovoljstvo i zahvalnost najvrednijim i najuspešnijim radnicima tako što ćete ih nagraditi kvalitetnom torbom za laptop ili sportskim rancem. Kvalitetna torba je dobar poklon, a ukoliko je brendirate vezom, preslikačem ili personalizujete metodom sito štampe dobijate ujedno i sjajnu reklamu za svoju firmu.

U širokoj Grom ponudi torbi nalaze se brojni modeli poslovnih i sportskih torbi i rančeva, raznih dimenzija, boja i dizajna. Praktična konferencijska torba za prenosivi računar Canberra ima podesiv kaiš za rame i odeljak za laptop veličine ekrana 15″. Na prednjoj strani torbe nalaze se dva džepa sa rajsferšlusom, dok je pozadi džep bez rajsferšlusa. Ova torba je dostupna u sivoj boji, a otisak je moguće uraditi preslikačem ili sito štampom.

Ukoliko promovišete ležerniji stav i gradite opušteniju atmosferu u firmi među zaposlenima, dobar izbor poklona mogu biti poslovni rančevi. Među kvalitetnim modelima izdvajamo ranac Bronx, koji ima jedan glavni odeljak i prednji džep sa sa rajsferšlusom, te naloženi odeljak za laptop veličine ekrana 15″ i USB konektor. Ranac je dostupan u tamno sivoj boji.

Bilo da je reč o konferencijskoj torbi, poslovnom rancu ili novčanik-torbici manjih dimenzija, svojim zaposlenima ćete ovim vrednim poklonom pokazati da cenite njihovo zalaganje i trud. Na taj način podstaknućete ih na još produktivniji rad i učiniti da postanu ambasadori vašeg brenda.

Zaposleni kao ambasadori brenda

Kada se u firmi neguje produktivna radna atmosfera, a radni tim razume kakva je misija i vizija poslovanja, lako je podstaknuti zaposlene da postanu ambasadori brenda. Najuspešnije kompanije današnjice sprovode programe „brendiranja zaposlenih”. Cilj ovih programa je da pomognu ljudima koji rade u kompaniji da na kreativan i efikasan način projektuju identitet brenda. Iako se ovo uglavnom odnosi na pozitivan pristup poslu i angažovanje zaposlenih na društvenim mrežama, jedan dobar deo podrazumeva i njihovo ponašanje u javnosti.

Reklamni štampani materijal u rukama zadovoljnog i ostvarenog radnika postaje još efikasnije marketinško sredstvo. Predstavljajući firmu u kojoj rade u najlepšem svetlu, vaši zaposleni će privući nove klijente među svojim poznanicima. Pripremite asortiman brendiranih predmeta koje mogu pokloniti potencijalnim saradnicima i partnerima i posmatrajte kako vaše poslovanje ostvaruje sve veći uspeh. 

Pozovi
0695566351