Bliži se vreme praznika, a zna se da se u ovom periodu najviše poklanja i obraća pažnja na one najmilije. I svake godine se postavlja pitanje, šta nekome pokloniti, što će se toj osobi svideti, što će je podsećati na nas i evocirati lepe uspomene. Dobar poklon je onaj koji je personalizovan, koji govori o pažnji kojoj posvećujemo toj osobi, kao i o tome koliko je znamo i cenimo.
Dakle, ne postoji idealan recept kako kupiti savršen poklon, to uvek zavisi od individualnih preferenci. No, kada su neki pokloni u pitanju tu nikada ne možete pogrešiti, to je onakva vrsta poklona kojima je svima potrebna, ili ako nije potrebna sad sigurno će zatrebati u nekom trenutku. Brigu pokazuje i kada je u poklon utkana korisnost. Zato torbe, torbice i rančevi mogu predstavljati odličan poklon.
Na šta sve treba obratiti pažnju kada kupujete torbu?
Najpre, obično su velike razlike u dizajnu kada su u pitanju muške i ženske torbe. One su nešto lično, označavaju nečiji ukus o modi i zato ih treba pažljivo birati. Da biste sami izabrali torbu neophodno je da veoma dobro znate kakav je nečiji stil, da li uopšte voli da nosi torbe. Morate znati kakve boje voli, jer svi mi volimo da nosimo određene boje, a taj zahtev je još specifičniji kada su u pitanju torbe, jakne i cipele.
Stoga kada kupujete torbu dragoj osobi bilo bi dobro da se posavetujete sa bliskim ljudima u njenom okruženju kako biste potvrdili da li određena torba pripada njenom stilu. A sto posto ćete biti sigurni da je vaš izbor pravi ako upitate osobu kojoj je poklon namenjen da li joj se dopada pre nego što ga kupite.
Torbe su nešto što se svakodnevno koristi, što je uvek potrebno u skoro svakoj situaciji, te će vas se osoba kojoj ste ovako nešto poklonili setiti kad god je nosi. Prosto, torba kao poklon predstavlja jedan lepi znak pažnje.
No, ne morate suziti izbor poklona samo na torbe, muške ili ženske. Sve se češće nose uniseks torbe, torbe za laptopove, kao i rančevi, izbor je zaista veliki. Ovo su praktični i jednostavni pokloni koji će olakšati život i kojima su svima potrebni.
Torbe u reklamne svrhe
Sad ceo taj proces koji smo opisali kada je u pitanju kupovina torbi za poklone dragoj osobi prebacimo u poklanjanje torbi u profesionalnom svetu: od firme radnicima, ili od firme radi njene promocije raznim drugim ljudima.
Da li se u tom slučaju menja čitav psihički proces poklanjanja? Zapravo, ne. Torba predstavlja odličan poklon od koga god da potiče i biće primljena sa istim oduševljenjem i zahvalnošću od koga god da je primamo.
Zato se reklamne torbe sve češći poklon u firmama širom sveta, a u zadnjoj deceniji su počele i kod nas dosta da se daruju. Njihova tajna je upravo u njihovoj praktičnosti, a i u još nečemu što nećete dobiti ni sa reklamnim upaljačima, blokčićima rokovnicima, kalendarima i drugim vidovima promotivnog materijala.
Prednosti promotivne torbe
Torbe predstavljaju deo mode, odevne kombinacije. Zato ćete primetiti da žene u svom ormaru imaju na desetine torbi. Tu su rančevi, velike torbe, torbice, torbe za plažu, elegantne torbe, torbe za trening, torbe za put, rančevi. Dakle, one se prilagođavaju stilu oblačenja pojedinca, njegovim potrebama, kao i prilikama za koje su namenjene.
Zato torba predstavlja jedan od poklona koji se najviše ceni kada se dobija od firme, ima daleko veću vrednost od sitnog promotivnog materijala. Sa stanovišta marketinga reklamna torba je i bolji izbor poklona od majice.
Majica će se nositi povremeno, učestalost nošenja verovatno zavisi od dizajna i od toga koliko se dopada onome kome je poklonjena, kao i naravno od njenog kvaliteta, u tim trenucima onaj ko nosi datu majicu će vama predstavljati besplatan bilbord jer će svi biti u stanju da vide odštampani logo na majici.
Sa torbama stvar stoji drugačije. Torbe se nose apsolutno svaki dan, gde god da krenemo. Nekad se čak i tokom dana promeni više torbi. Recimo prvo zaposleni nosi torbu za laptop na posao, onda posle torbu za trening na putu do teretane i nazad, a uveče navlači torbicu da bi se malo prošetao kroz grad i odmorio. Dakle, i ako ih imamo dosta, velika je verovatnoća da svaku torbu koju imamo koristimo veoma često.
Mnoge torbe se svakodnevno nose, kao i rančevi. A to je veoma dobro za vaš brend. Nema šanse da osoba koja je dobila od vaše firme ranac zaboravi vaš logo i čime se vaša firma bavi (veoma je verovatno da će sama pročačkati informacije o vama iz čiste znatiželje).
Ne samo da će jedna osoba zapamtiti brend sa svoje poklonjene torbe nego svi u njenoj blizini. Razmislite samo, verovatno veoma dobro znate boje koje se nalaze na torbama vaših ukućana, ili barem znate kako logo otprilike izgleda. To je upravo i cilj svakog brenda, da ga zapamtite, kao i da imate pozitivnu asocijaciju na njih.
Naravno, da bi neko svakodnevno nosio torbu koju je dobio od vas na poklon, to znači da morate i da se potrudite oko poklona. Dakle, neophodno je da odaberete neki uniseks dizajn, sem ako vam ciljna publika nije određeni pol. Najbolje prolaze tamnije nijanse boja, ili skroz bela. A sve to možete upotpuniti sa dobrim dizajnom, kvalitetnom izradom i vašim logoom, koji ne treba biti previše upadljiv ali ni ne treba biti sakriven.
Torbe predstavljaju jedan od najboljih i najvrednijih poklona kojeg možete pružiti zaposlenom ili u promociji svog brenda, jer to je prosto poklon koji se ne odbija i koji daje osećaj zahvalnosti prema brendu, što automatski znači da je vaš brend zapamćen.