Magazin

Kako brendirati štand na sajmu – istaknite se u odnosu na konkurenciju

Sajmovi su savršena prilika da predstavite svoju firmu i kvalitetne proizvode i usluge koje želite da prodate. Iako su promocija i prodaja među glavnim ciljevima svakog izlagača na sajmovima, ako želite uspeh biće potrebno da napravite korak više.  Ulaganjem u štand, pripremom i originalnom prezentacijom možete impresionirati posetioce, privući kupce i istaknuti svoj brend u
Pročitajte više…

Brendiranje privatne klinike – kako da steknete poverenje pacijenata

Kada vodite privatnu kliniku sasvim je izvesno da će vaš fokus biti na postavljanju prave dijagnoze i lečenju pacijenata. Predanost lekarskom pozivu je nesumnjivo najbolji način da steknete poverenje kod ljudi koje lečite. Međutim, pored profesionalnosti i stručnosti, postoji još faktora koji utiču na kredibilitet lekara i reputaciju klinike. Ukoliko izdvojite dovoljno vremena i uložite
Pročitajte više…

Brendirani originalni paketići za firme

Možete li da zamislite bolji način za stvaranje prijatne atmosfere u kolektivu od novogodišnjih poklona?  Kada zakoračimo u praznični period u godini uglavnom to na poslu znači suočavanje sa brojnim rokovima, pritiscima i iznenadnim zahtevima. Međutim, Nova godina je istovremeno i zgodna prilika da pokažete svojim radnicima koliko cenite njihov trud i obradujete njih i
Pročitajte više…

Kako brendirati konferenciju – jednostavnim koracima da uspešnog događaja

Kada planirate konferenciju, brendiranje događaja je podjednako važno kao i pronalaženje sponzora i privlačenje potencijalnih učesnika. Da biste osigurali uspeh konferencije važno je da posvetite vreme za realizaciju jedinstvenih brending strategija. Dosledno isticanje i promocija brenda pre, tokom i nakon događaja mogu delovati previše zahtevno početnicima i firmama koje po prvi put organizuju konferenciju. Međutim,
Pročitajte više…

Brendiranje teretane – kako da se istaknete u industriji fitnesa

Briga o telu i sve veća svest o značaju fizičke aktivnosti poslednjih godina doveli su do procvata “industrije fitnesa”. Broj teretana se povećava, raste zainteresovanost ljudi da vežbaju, ali to nažalost ne znači da svaki fitness studio napreduje.  Ako vam se teretana čini praznom, možda je vreme da ponovo razmislite o svojoj marketinškoj strategiji i
Pročitajte više…

Brendiranje peškira – kako peškiri sa logom mogu da pomognu razvoj poslovanja

Brendiranje peškira je isplativa marketinška strategija kako za velike hotele i ugostiteljske objekte, tako i za male firme koje traže brza i praktična rešenja za reklamiranje. Dok tradicionalne metode marketinga poput tv reklama, štampanih oglasa i različitih promotivnih događaja mogu biti prilično skupe i zahtevaju višemesečno planiranje, korišćenje promo peškira je ekonomičnija varijanta. Bilo da
Pročitajte više…

Početak školske godine kao prilika za brendiranje vaše privatne škole

Prvi septembar i početak nove školske godine je izuzetna prilika da dobro pozicionirate vašu privatnu školu u odnosu na konkurenciju. Među brojnim školama koje se podjednako bore za reputaciju i uspeh, veoma je važno da se vaša obrazovna ustanova istakne dok regrutuje novu generaciju učenika. Kako da privučete najbolje i najpametnije đake i formirate kolektiv
Pročitajte više…

Pošaljite nam upit

Ili direktno pozovite našeg specijalistu:
069 55 66 351 069 55 33 351 069 55 44 351

    KORISNIČKI SERVIS

    POZOVI