Magazin

Trendovi u dizajnu reklamnih materijala za 2025 – Snaga vizuelnog identiteta

U današnjem poslovnom svetu gde je konkurencija sve veća i veća, vizuelni identitet brenda igra ključnu ulogu u privlačenju pažnje i zadržavanju lojalnosti kupaca. Reklamni materijali nisu više samo dodatak marketinškim kampanjama – oni su često ključni alati koji mogu definisati percepciju o brendu.  Ubrzani razvoj modernih tehnologija i smenjivanje trendova kao na traci iziskuje
Pogledajte više

Šta je to event marketing?

Event marketing je specifična marketinška strategija koja koristi događaje kao platformu za promociju brenda, proizvoda ili usluga. Ova strategija obuhvata sve vrste događaja – od manjih, lokalnih promocija i sajmova do velikih konferencija, festivala ili sportskih manifestacija. Event marketing se oslanja na direktan kontakt s publikom i da bi bio uspešan neophodno je da ostavi
Pogledajte više

Lojaliti programi – njihova uloga u marketingu i jačanju brenda

U marketingu današnjice, lojaliti programi imaju sve začajniju ulogu i vremenom su postali neizostavan deo strategija mnogih kompanija širom sveta. U eri kada konkurencija postaje sve jača a potrošači sve zahtevniji, zadržavanje postojećih klijenata i kupaca i privlačenje novih kroz pružanje dodatne vrednosti postaje ozbiljan marketinški zadatak.  Lojaliti programi ne samo da pomažu u jačanju
Pogledajte više

Šta je to gerila marketing?

Ako vas iz bilo kog razloga interesuju oglašavanje i marketing, velika je verovatnoća da ste negde već pročitali ili čuli za izraz Gerila marketing. U ovom tekstu pozabavićemo se upravo ovakvim oblikom marketinga i objasniti ukratko o kakvoj strategiji je reč.  Gerila marketing je inovativan pristup marketingu koji se fokusira na kreativne, nekonvencionalne metode za
Pogledajte više

10 ključnih faktora u procesu brendiranja

Brendiranje je esencijalni deo prepoznavanja i izgradnje identiteta svake firme. Iako se danas mnogo pažnje posvećuje digitalnom prisustvu, fizičko brendiranje je jednako važno za stvaranje direktnog i opipljivog utiska o vašem brendu.  Brendiranje u tradicionalnom smislu reči podrazumeva upotrebu elemenata kao što su kancelarijski pribor, promo materijali, kompanijska vozila, radne uniforme i drugi slični fizički
Pogledajte više

Pozovi
0695566351