
Reklamne šolje su jedan od najpopularnijih promotivnih proizvoda iz Grom ponude. One su su praktične, dugotrajne i svakodnevno prisutne u životima potrošača. Tradicionalni dizajni uključuju standardne cilindrične šolje od keramike ili nerđajućeg čelika, ali sve veći fokus na personalizaciju i inovativni brending donosi pojavu neobičnih premera i oblika šolja koje privlače pažnju i ostavljaju snažan utisak na krajnje korisnike.
Neobični premeri šolja nisu samo vizuelni trik – oni mogu značajno poboljšati percepciju brenda, povećati angažman korisnika i doprineti boljoj prepoznatljivosti na tržištu. U nastavku istražujemo kako se netipične dimenzije reklamnih šolja koriste u brendingu i koji su njihovi benefiti.
Ekstra velike šolje: Simbol obilja i dugotrajnog utiska
Jedna od najčešćih inovacija kod reklamnih šolja jeste povećanje prečnika i zapremine, čime se stvara efekat luksuza i ekskluzivnosti. Ove šolje često imaju kapacitet od 400 ml, poput metalne šolje Zeppelin ili 450 ml, kao što je keramička šolja Boho, pa čak do 1 litra, što ih čini savršenim za ljubitelje kafe i čaja.
Kako ekstra velike šolje doprinose brendiranju?
Šolje velike zapremine zadovoljavaju potrebe korisnika koji konzumiraju velike količine napitaka, čime se povećava njihova svakodnevna upotreba i duži kontakt sa brendom. Impozantni dizajn privlači pažnju i čini šolju centralnim delom radnog stola, čime se indirektno povećava vidljivost brenda. Idealne su za poklone i promotivne kampanje gde se akcenat stavlja na luksuz i dodatnu vrednost.

Primeri iz prakse
Korporativne poklon šolje za premium klijente – mnoge kompanije koriste XXL šolje kao poklone za VIP klijente, često u kombinaciji sa personalizovanim natpisima ili graviranim logotipima.
Brendirane šolje za kafiće i restorane – kafići koji žele da ponude unikatno iskustvo svojim gostima sve češće koriste šolje velikih premera, koje su prepoznatljive i često završavaju na društvenim mrežama kao deo vizuelnog identiteta lokala.
Mini šolje: Fokus na ekskluzivnost i degustaciju
Sa druge strane spektra, mini šolje postaju sve popularnije u marketinškim kampanjama, naročito u promocijama kafe, čokoladnih napitaka i energetskih pića. Ovakve šolje imaju prečnike značajno manje od standardnih (obično između 50 i 100 ml, poput šolje Momento Mini) i koriste se za espresso, degustacije ili ekskluzivne promotivne kampanje.
Kako mini šolje poboljšavaju strategiju brendiranja?
- Povezivanje sa premium brendovima – manje šolje često asociraju na sofisticiranost i eleganciju, pa su idealne za brendove koji žele da naglase ekskluzivnost.
- Efikasan alat za degustacije – idealne su za promocije novih ukusa kafe ili čajeva na događajima i sajmovima.
- Jednostavnije skladištenje i pakovanje – zbog svoje veličine, mini šolje su praktične za transport i mogu biti deo poklon-setova sa brendiranim kafama ili čajevima.
Primeri iz prakse
Degustacione kampanje brendova kafe – mnoge kompanije koriste mini šolje za besplatne probe novih proizvoda na sajmovima i u maloprodajnim objektima.
Kolekcionarske serije – mini šolje sa unikatnim dizajnom često postaju kolekcionarski predmeti, što dodatno povećava vrednost brenda u očima potrošača.

Asimetrične i geometrijske šolje: Odmak od klasičnog dizajna
Neobični premeri ne podrazumevaju samo veličinu, već i oblik. Asimetrične, trouglaste, kvadratne ili šolje sa nepravilnim ivicama donose novu dimenziju u brending, čineći promotivne materijale mnogo upečatljivijim.
Prednosti asimetričnih i geometrijskih šolja u brendiranju
- Povećana prepoznatljivost – nesvakidašnji oblik privlači pažnju i podstiče korisnike da šolju duže zadrže i koriste.
- Unikatnost u vizuelnom identitetu brenda – brendovi koji žele da istaknu kreativnost i inovaciju koriste neklasične oblike šolja.
- Bolja ergonomija i funkcionalnost – neki neobični oblici nisu samo estetski efektni, već su dizajnirani tako da bolje leže u ruci ili sprečavaju prosipanje napitaka.
Primeri iz prakse
Kvadratne šolje za tehnološke brendove – kompanije u IT sektoru često koriste futurističke oblike kako bi naglasile inovativnost svojih proizvoda.
Šolje sa nepravilnim ivicama za umetničke brendove – umetničke radionice i dizajnerski studiji često koriste asimetrične oblike kako bi povezali vizuelni identitet brenda sa kreativnošću.
Šolje sa dvostrukim zidovima i termoefektima: Praktičnost i premium doživljaj
Šolje sa dvostrukim zidovima su inovacija koja omogućava duže zadržavanje temperature pića, čime se poboljšava korisničko iskustvo. Idealne su za brendove koji žele da naglase kvalitet i funkcionalnost svojih promotivnih materijala.
Prednosti termo šolja u brendiranju
Praktičnost i dugotrajna upotreba – zbog termičkih osobina, korisnici ih rado koriste svakodnevno, što povećava izloženost brenda.
Moderan i luksuzan dizajn – staklene termo šolje često deluju elegantnije i sofisticiranije od klasičnih keramičkih modela.
Savršene za brendove koji promovišu ekologiju i održivost – mnoge termo šolje se prave od recikliranih materijala i mogu se koristiti umesto jednokratnih plastičnih čaša.
Primeri iz prakse
Brendirane termo šolje za eko-svesne kompanije – kompanije koje promovišu održivost često poklanjaju termo šolje kako bi podstakle korisnike da smanje upotrebu plastičnih čaša.
Premium pokloni za lojalne kupce – luksuzni brendovi koriste termo šolje kao deo ekskluzivnih setova za svoje najvernije potrošače.
Zaključak
Neobični premeri reklamnih šolja otvaraju nove mogućnosti u brendiranju, omogućavajući kompanijama da se izdvoje i ostave dugotrajan utisak na potrošače. Bilo da su u pitanju ekstra velike, mini, geometrijske ili termo šolje, odabir inovativnog dizajna može značajno poboljšati strategiju vizuelne promocije i povećati angažman korisnika.
U svetu gde konkurencija nikada nije bila veća, brendovi koji eksperimentišu sa nesvakidašnjim dimenzijama i oblicima šolja imaju priliku da privuku pažnju, povećaju lojalnost potrošača i ostvare dugoročne marketinške benefite.
U našoj ponudi možete pronaći ogroman izbor šolja pogodnih za štampu i brendiranje. Pogledajte kompletan Grom asortiman reklamnih šolja i poručite modele koji mogu biti korisni u vašim promotivnim kampanjama.