Kako brendirati štand na sajmu – istaknite se u odnosu na konkurenciju

Sajmovi su savršena prilika da predstavite svoju firmu i kvalitetne proizvode i usluge koje želite da prodate. Iako su promocija i prodaja među glavnim ciljevima svakog izlagača na sajmovima, ako želite uspeh biće potrebno da napravite korak više. 

Ulaganjem u štand, pripremom i originalnom prezentacijom možete impresionirati posetioce, privući kupce i istaknuti svoj brend u prvi plan. Brendiranjem štanda zapravo kreirate priliku za nove uspešne saradnje i zaradu.

Kako da sajamski pult sa vašim proizvodima privuče pažnju i zainteresuje posetice da zastanu, informišu se i kupe nešto kod vas? Pročitajte.

Štand kao ogledalo brenda – privucite pažnju posetilaca

U savremenom svetu punom mogućnosti i marketinških ideja postaje zaista izazovno postaviti štand na sajmu koji privlači posetioce i ističe se u odnosu na konkurenciju. Originalnost, autentičnost i kreativnost su neophodni elementi svake kampanje, kao i svakog planiranja i organizacije sajamske promocije brenda.

Potrebno je da uložite trud u izgled pulta tako da bude primećen i da ga prolaznici zapamte. U te svrrhe možete koristiti male i velike reklamne table jarkih boja sa zanimljivim sloganom. Promo panoi i pultovi proizvode se u raznim dimenzijama, a možete postaviti i aluminijumski reklamni ram sa postoljem kao što je INFO MENU BOARD A3 za dodatno privlačenje fokusa.

Potencijalni kupci će biti zaintirgirani dobro osmišljenom porukom ako je istaknete na A reklamnoj tabli (A Board A1, A Board B1), pogotovo ako se sajam organizuje na otvorenom, pa imate dovoljno prostora i za ovaj vid marketinga.

Unsplash.com

Vreme i novac koji se uloži u rasvetu i postavljanje jednostavnog dekora mogu se višestruko vratiti kroz posećenost štanda i ostvaren profit. Prema tome, vredi razmisliti i o ukrasnom osvetljenju. Ukoliko vam prostor dopušta, predvidite i kutak za sedenje, gde posetioci mogu da isprobaju neki vaš proizvod ili uslugu, popričaju sa vašim zaposlenima o zanimljivostima iz vaše poslovne sfere i naravno razmene sa vama kontakt podatke. 

Želećete da podelite potencijalnim klijentima brošure o svojoj firmi, kataloge sa kompletnom ponudom robe i vizit karte sa brojevima telefona, linkovima do zvanične web stranice i poslovnih naloga na Fejsbuku i Instagramu.

Pročitajte i: Promotivni štampani materijali u službi uspešnog marketinga.

Što se tiče dizajna štanda, postarajte se da izgled verno prati vizuelni identitet brenda. Dakle, bilo da je reč o modernom, retro ili luksuznom sajamskom pultu, na vidno mesto postavite logo, naziv firme i slogan. Na ovaj način omogućavate potencijalnim klijentima da povežu zanimljivu sajamsku ponudu sa vašim brendom i poslovanjem.

Isplanirajte budžet i pripremite potrebnu opremu

Da biste dizajnirali štand tako da promoviše brend i privlači pažnju, bitno je da napravite finansijski plan i pripremite svu opremu koja je potrebna. U planu budžeta pored troškova izrade štanda i zakupa izlagačkog prostora treba predvideti i sredstva za reklamne zastave, postere, panoe, ali i rasvetu, ozvučenje, razne monitore i prateće promo materijale.

Deo budžeta treba odrediti i za uniforme, tj. promo majice zaposlenih ili volontera sa štampanim otiskom naziva i logotipa vaše firme. 

Atraktivan štand na sajmu pored kvalitetne prezentacije proizvoda i usluga ujedno je i mesto na kom posetioci mogu da računaju i na određene poklone. Stoga planiranje finansija ne može da prođe bez osmišljenog iznosa za reklamne proizvode i brendirane predmete koje ćete poklanjati.

Obučeni kao tim – osoblje u bojama brenda

Jedinstvenom izgledu sajamskog pulta i prepoznatljivosti firme doprinose i ljudi koji predstavljaju vašu kompaniju. Ako volonteri nose majice u bojama brenda, sasvim je izvesno da će biti pre primećeni, a posetioci će se osetiti slobodno da postave pitanja, zatraže informacije i pomoć. 

U slučaju da želite da predstavite kompaniju kao ozbiljnu firmu kroz profesionalni izgled osoblja na štandu, uložite u poslovnu opremu kao što su elegantne muške košulje (Business LSL Men, Business SSl Men, Club LSL Men, Comfort LSL Men itd.), košulje za žene (Business LSL Women, Oxford LSL Women itd.) i naravno pantalone, kravate i ostali modni dodaci.

Pexels.com

Važno je da se uniforme tima za vašim štandom ističu, ali budite sigurni da su u skladu sa brendom i da povećavaju njegovu prepoznatljivost. Dakle, ako su vaše boje narandžasta i zelena i istaknute su na panoima, posterima i na celom pultu, ne želite da zaposleni i volonteri nose roze ili plave majice. Ukoliko brinete da ne preterate sa jarkim bojama, uvek se možete odlučiti za klasičan izgled. Bela košulja i crne pantalone sa maramom ili kravatom u boji brenda i više su nego odličan izbor.

Pripremite poklone za posetioce

Pokloni su osnovni proizvod za sve sajmove, jer su tipičan primer privlačenja pažnje posetilaca. Pošto će skoro svi na sajmu imaju pripremiti neku vrstu poklona, važno je istaći se. Većina firmi daje korporativne šolje i olovke. Uradite nešto drugačije, razmislite o neobičnim besplatnim uzorcima koji su i dalje korisni, relevantni i, razume se, u skladu sa vašim brendom.

Mali znaci pažnje poput notesa ili privezaka i upaljača neće proći nezapaženo kod posetilaca sajma i vašeg štanda. Obavezno pripremite širok spektar reklamnih proizvoda koje ćete deliti zainteresovanim i potencijalnim kupcima. Da li će to biti reklamni kačketi, kišobrani, privesci ili USB memorije, sasvim je svejedno dokle na sebi imaju utisnut ili odštampan logo i naziv vašeg brenda.

Pročitajte i: Šta je to latentni marketing i kakav uticaj ima na partnere i klijente.

Možete pripremiti i poklon setove, pa da u reklamnu kesu ili torbu stavite odgovarajuće predmete – svesku ili planer u kombinaciji sa kalendarom i olovkom, na primer. Nije tajna da posetioci dolaze sa izvesnim očekivanjima na sajam, pa se stoga postarajte da vaši pokloni budu interesantniji u odnosu na konkurentske firme.

Pexels.com

Kada je reč o poklon torbama, možete ići korak dalje, pa umesto jednokratnih ili papirnih izabrati modele od polipropilena kao što je Borsa ili Barbara, ili pamučnu Bloom torbu i tako olakšati posetiocima sajma da nose sve te poklone. Osim toga, svi ti ljudi koji šetaju sa torbom sa vašim logom su hodajuće besplatne reklame vašeg brenda. Ljudi će krenuti u potragu za ovim torbama i završiće na vašem štandu.

Brendiranje sajamskog pulta, prema tome, donosi brojne benefite vašem poslovanju. Povećaćete prepoznatljivost brenda, istaći ćete se u odnosu na konkurenciju i sasvim sigurno privući nove klijente i kupce. Investiranjem vremena i novca u originalnu prezentaciju pravite korak napred ka profitu, uspehu i boljoj reputaciji.

Pozovi
0695566351