Kalendari 2022 – odlična prilika za latentni marketing u Novoj godini

Bliži se Nova godina i novogodišnji i božićni praznici – pravo je vreme da u svoju marketinšku kampanju uključite poklone za verne klijente i poslovne saradnike, ali i za potencijalne kupce vaših proizvoda i usluga. Jedna od logičnih i najboljih ideja za marketing u Novoj godini jeste štampanje kalendara za 2022. godinu.

Promo kalendari predstavljaju savršen novogodišnji poklon iz više razloga. Pre svega, reklamni kalendari mogu da pomognu da povećate vidljivost i istaknutost vašeg brenda u određenoj industriji. Kalendari vrhunskog kvaliteta su jedan od najefikasnijih promotivnih poklona. Možete da ih poklanjate na novogodišnjem sajmu sa ostalim promo materijalima ili da ih šaljete klijentima zajedno sa poručenim proizvodima.

Kao odlična prilika za latentni marketing, kalendari za 2022. godinu mogu da se izrade u različitim oblicima, sa raznim printovima, te sa odštampanim logotipom, nazivom, sloganom ili simboličnim fotografijama firme. Kada je u pitanju dizajn kalendara, raspoložive opcije su brojne, a efekti značajni.

Pročitajte koje vrste kalendara vam preporučujemo i kako reklamni kalendari mogu da doprinesu razvoju vašeg poslovanja. Otkrivamo vam zašto treba da izaberete ovaj promotivni proizvod za novogodišnji poklon stalnim i potencijalnim klijentima, kao i poslovnim saradnicima.

Najčešće forme promo kalendara

Ako želite da promovišete svoje poslovanje, kalendari su odličan način jer ih možete koristiti u uređenju svog poslovnog prostora – ali i životnog prostora onih kojima ih poklonite. Promo kalendari sa odštampanim nazivom i logom brenda stajaće cele godine na zidu ili na stolu vaših klijenata i saradnika i neprestano ih podsećati na proizvode i usluge koje nudite.

U marketinškim kampanjama podjednako efikasne rezultate daju i zidni i stoni kalendari. Prema tome, ako vaš budžet to dopušta, možete raditi reklamne kalendare u obe forme.

Zidni kalendari

Zidni kalendari su upadljivi, naročito ako se postave na neko istaknuto mesto na zidu tako da ga vidi svako ko uđe u kancelariju, salu za sastanke ili, na kraju krajeva, u porodični dom. Zbog toga je pametan marketinški potez klijentima i kupcima poslati jedan ili dva zidna kalendara sa vašim brendom kao prilog njihovoj prazničnoj porudžbini. Takođe, kalendari za 2022. godinu mogu biti deo poklon paketa koji ste pripremili za vaše zaposlene. Ukoliko spakujete više od dva kalendara, oni ih mogu dalje proslediti svojim prijateljima ili rođacima i tako besplatno promovisati firmu.

zidni-kalendar-sto-kompjuter-biljka
Foto: Pexels.com

Stoni kalendari

Dok su zidni kalendari pre svega lako vizuelno uočljivi, personalizovani stoni kalendari su upečatljiv poklon na jedan drugačiji način. Naime, ova vrsta kalendara je više namenjena poslovnim partnerima, bilo da je reč o dugogodišnjoj saradnji ili targetiranju potencijalnih saradnika. Zamislite samo koliku moć ima kalendar sa logom i nazivom firme koji stoji na stolu vaših poslovnih partnera tokom cele godine!

Kako da izaberete print kalendara za 2022. godinu?

Kada je u pitanju izbor printa za kalendar 2022. godine, možete se opredeliti za dizajn koji je u uskoj vezi sa industrijom u kojoj radite ili pak odabrati slobodnije motive. Uvek postoji mogućnost da logo i naziv firme istaknete na kalendaru sa fotografijama prirode, zemlje ili grada u kom vodite poslovanje.

Primera radi, ako kompanija ima sedište u Beogradu, možete izabrati zidni kalendar Beograd, sa prestoničkim motivima. Sa trinaest listova i hromo kartonom kao podlogom, ovaj model mesečnog kalendara na svakoj strani ima tri meseca (tekući, prethodni i naredni) i kratak opis fotografije. Radi se metodom digitalne i sito štampe.

Sličan izbor predstavlja model kalendara Prirodno blago Srbije, gde su na fotografijama predstavljeni neki od najlepših srpskih prirodnih spomenika. Kalendar ima 13 listova i lux foliju. Ukoliko želite motive Srbije, ali vam više odgovara dvomesečni kalendar, onda su bolji izbor modeli Naša Srbija ili Srpska tradicija, koji se takođe rade na kvalitetnom papiru povezanom metalnom spiralom. Pored zidnih, možete izabrati i stoni kalendar sa motivima prirode, kao što je model Priroda 16.

Mnoge kompanije se opredeljuju za reklamne kalendare sa religijskim motivima, poput tromesečnog, trodelnog modela Manastiri ili klasičnog mesečnog kalendara sa 13 listova – Pravoslavni. Takođe su dostupni i jednolisni verski kalendari B3 formata, kao i stoni kalendari sa motivima ikona.

Specifični motivi – u duhu poslovanja

Možete izabrati modele kalendara koji i fotografijama ukazuju na prirodu vašeg poslovanja. Tako je, recimo, adekvatan izbor za pekare model Moja pekara, B4 formata, dimenzija 23x33cm, koji je povezan metalnom spiralom i uglavnom se radi metodom sito ili digitalne štampe.

Auto prevoznici ili preduzeća za transport mogu da izaberu kalendare sa motivima automobila ili kamiona kao što je model Drumske krstarice, a prodavnice dečje odeće dvomesečni kalendar Kids.

Klasični poslovni kalendari raznih dimenzija i boja takođe su dobar način da istaknete brend u prvi plan. Neki od specifičnih modela kao što je Daily wall calendar objedinjuju kalendar i planer i predstavljaju jedinstven poklon poslovnim saradnicima.

Koje su prednosti brendiranih kalendara?

Benefiti korišćenja brendiranih kalendara u marketinškim kampanjama, a pogotovo kao novogodišnji poklon zaposlenima i klijentima su brojne.

Pre svega, kalendari su praktični i korisni. Razmislite samo o tome koliko puta dnevno prosečna osoba konsultuje svoj stoni ili zidni kalendar. Svaki od ovih „pogleda“ na kalendar je trenutak kada kupac ili potencijalni klijent pomisli na vaš brend, odnosno firmu ili udruženje koje vodite.

Osim toga, svaki pojedinac u proseku ima oko 3 ili 4 kalendara. Potreban vam je jedan kalendar za sto, jedan za zid u kancelariji, jedan za hodnik ili zajedničke prostorije firme i bar jedan za porodični stan. U svetlu pitanja o promotivnim poklonima i brendiranim proizvodima – koliko vam upaljača ili privezaka za ključeve treba? Verovatno samo jedan, zar ne? Zašto onda ne uložiti u promo kalendare i obezbediti nekoliko poklona i modela? Na primer, možete pripremiti stoni i zidni kalendar ili izabrati različite teme.

stoni-kalendar-ključevi-olovke-slušalice
Foto: Unsplash.com

Jedna od prednosti promo kalendara jeste i njihova pristupačnost. Cene reklamnih kalendara su znatno povoljnije od štampe promo majica ili torbi, na primer. Uz to, prilagođeni kalendar sa otiskom logotipa firme istaći će vaš brend i držati ga pred očima potrošača i saradnika punih 12 meseci. Prema tome, relativno skromna a dugotrajna investicija u personalizovane kalendare omogućava da ciljate stotine kupaca u jednom potezu.

Na kraju, ne treba zaboraviti ni to da su kalendari univerzalan i privlačan poklon, naročito za Novu godinu, bez obzira na prirodu vašeg poslovanja. Kao jedinstven organizacioni alat, reklamni kalendar može stajati u kancelarijama i domovima širom zemlje čije tržište ciljate. Na ovaj način možete direktno povećati vidljivost brenda i unaprediti svoje poslovanje.

Zbog toga iskoristite ovu jedinstvenu priliku da naručite seriju promo kalendara i pokažete svojim klijentima i partnerima da ste tu za njih – svih 365 dana u godini. Takođe, pošaljite kalendare odličnog kvaliteta potencijalnim saradicima i tako nagovestite da želite da izgradite s njima uzajamno koristan poslovni odnos.

Pravo je vreme da izaberete dobar dizajn i zakoračite u Novu godinu punu poslovnih uspeha!

Pozovi
0695566351