Magazin
Lojaliti programi – njihova uloga u marketingu i jačanju brenda
U marketingu današnjice, lojaliti programi imaju sve začajniju ulogu i vremenom su postali neizostavan deo strategija mnogih kompanija širom sveta. U eri kada konkurencija postaje sve jača a potrošači sve zahtevniji, zadržavanje postojećih klijenata i kupaca i privlačenje novih kroz pružanje dodatne vrednosti postaje ozbiljan marketinški zadatak. Lojaliti programi ne samo da pomažu u jačanju
Pogledajte više
Šta je to gerila marketing?
Ako vas iz bilo kog razloga interesuju oglašavanje i marketing, velika je verovatnoća da ste negde već pročitali ili čuli za izraz Gerila marketing. U ovom tekstu pozabavićemo se upravo ovakvim oblikom marketinga i objasniti ukratko o kakvoj strategiji je reč. Gerila marketing je inovativan pristup marketingu koji se fokusira na kreativne, nekonvencionalne metode za
Pogledajte više
10 ključnih faktora u procesu brendiranja
Brendiranje je esencijalni deo prepoznavanja i izgradnje identiteta svake firme. Iako se danas mnogo pažnje posvećuje digitalnom prisustvu, fizičko brendiranje je jednako važno za stvaranje direktnog i opipljivog utiska o vašem brendu. Brendiranje u tradicionalnom smislu reči podrazumeva upotrebu elemenata kao što su kancelarijski pribor, promo materijali, kompanijska vozila, radne uniforme i drugi slični fizički
Pogledajte više
Saveti za brendiranje osiguravajuće kuće
Na tržištu osiguranja, gde je konkurencija žestoka, kvalitetno brendiranje može biti odlučujući faktor koji izdvaja vašu kompaniju od ostalih. Zato ćemo u ovom tekstu podeliti sa vama nekoliko osnovnih saveta za brendiranje, koji će doprineti prepoznatljivosti i ugledu osiguravajuće kuće. 1. Definisanje brend identiteta Prvi korak u bilo kojem procesu brendiranja je jasno definisanje brend
Pogledajte više
Reklamni materijali u političkim kampanjama
Kada je politička kampanja u punom jeku, reklamni materijali igraju važnu ulogu kao sredstva za komunikaciju političkih poruka i angažovanje biračkog tela. Pod pojmom reklamnih materijala smatraju se fizički predmeti kao što su leci, plakati, bilbordi, olovke, štampane majice i druge promotivne stvari koje se koriste za promovisanje političkih kandidata, stranaka ili ideja. Značaj u
Pogledajte više